Lilypie Third Birthday tickers

söndag 3 juni 2012

Ingen blöt tur

Det blev ingen löptur i regnet. Det regnade så jäkla mycket när jag skulle iväg så jag tog bilen och åkte till friskis och körde helt slut på mig på löpbandet och crosstrainern, men på CT:n kände jag att jag fick lite ont i mitt knä, så jag avvaktar lite med att köra den nu.
Jag var iaf på dåligt humör innan träning, kände mig deppig och nere, pga vädret tror jag. Men efter träningen blev allt mycket bättre, känner mig så glad och pigg nu. Träning gör så himla mycket för mitt humör, så jag får väl komma ihåg det varje gång jag är nere, deppig och sur. =)
Är även sjukt nöjd med mig själv att jag har klarat att hålla löpprogrammet jag provar, har gjort alla pass jag ska varje vecka, och många gånger i ett lite högre tempo än vad som är tänkt. Dock är det ju lite svårtolkat vilket tempo man ska hålla, då det står :Lugnt, medel och högt tempo. Men jag har bestämt att mitt lugna tempo är 7.7km/h, medel 8.5-9.0km/h och högt tempo är 10.0km/h, iaf för stunden är det så för mig. Och enda gången jag har koll på hastigheten är ju när jag springer på löpband.

Ikväll tar allt det roliga slut, Mästarnas Mästare och Big Brother. Till det blir det ost och kex.

Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar