Lilypie Third Birthday tickers

söndag 17 juni 2012

Sköna helg!

En helt underbar helg har det här varit. Lugn och skön, men ändå har vi gjort massor. Fick supergod middag hos Peters syster igår. Och det var så roligt att se när Tove och Samuel lekte tillsammans, Samuel var så himla snäll och omtänksam med Tove, riktigt sött! Sedan åkte vi och veckohandlade lite, kan rekommendera att göra det en lördag kväll, då var det lite folk. =) När vi kom hem skulle vi se film, men både jag och Peter somnade så vi såg klart den idag.

Idag var vi till Norderön och fikade, och även det kan jag rekommendera att alla borde göra. Gott fika och ett helt underbart ställe med fin uteservering, fin utsikt, fint inne och det fanns mat, fika och de sålde även lite ostar som de gjorde där. Men som vanligt så glömde jag att ta några kort, även fast både mobil och kamera var med.

Idag åt vi fisk till middag, Tove och Peter åt potatis till och jag gjorde en broccolimos till mig, riktigt god blev den. Jag gjorde ganska mycket så jag har till fler middagar den här veckan. Har bestämt mig för att försöka ha lite mer GI-tänk hemma iaf. På jobbet är det svårare då det är pasta, potatis och ris hela tiden, men jag ska anstränga mig lite mer där också.

Jag satt vid datorn idag och klickade hem lite kläder också, så nu hoppas jag att de är lika bra när de kommer som jag tyckte att de såg ut på nätet. Inte ofta jag hittar något jag verkligen vill ha, utan jag brukar lägga kläder i "kundkorgen" hela tiden, men ändå inte känna mig så nöjd att jag ska köpa dem, men den här gången var jag kär på en gång. Här är kläderna jag köpte:
Klänning som jag älskade direkt!

Skönt med lite fickor på jobbet

Treggings som jag hoppas är supersköna.

Helt underbar färg!
Imorgon väntar en ny arbetsvecka och jag ser faktiskt redan fram emot den, trivs väldigt bra med livet just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar