Lilypie Third Birthday tickers

måndag 4 juni 2012

Jobbat

Idag jobbade jag min första dag, och det gick över förväntan. Mycket nytt, men även mycket jag kände igen. Huvudet är helt slut och även benen och rumpan från cyklingen. Trodde jag skulle vara tvungen att stå upp och cykla hela vägen hem då rumpan gjorde så jäkla ont! Men jag "satt till" det efter ett tag och lyfte inte på den en gång under cyklingen hem. Hade jag lyft på den då och känt vilken lättnad det skulle ha varit så hade jag nog gått hem efter det =)
Tyvärr så hann jag ju bara hem för att äta och duscha, sedan skulle Tove sova. Tråkigt att inte hinna träffa henne så mycket, men det är väl så här de flesta har det då man jobbar och har barn. Får se om jag någonsin kommer in i det eller om det kommer att kännas lika tråkigt varje eftermiddag/kväll.

Åh, tom i huvudet, orkar inte skriva mer...

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar