Lilypie Third Birthday tickers

söndag 1 juli 2012

Sommar...

JAG VILL HA VÄRME OCH SOMMAR!!!
Hur ska jag orka jobba ända till nästa sommar om det inte blir mer värme och sol än så här. Jag är en person som behöver sol och ljus för att kunna ladda upp med energi och ork, men just nu känns det ju helt hopplöst. Fast jag är glad att jag inte har gått på semester än, ska ju jobba två veckor till, och det lär nog behövas för att sommaren och värmen ska hinna komma, OM den kommer...

Var iaf på expo i fredags och köpte ett par snickarbyxor till Tove, blev även lite annat smått och gott. Snickarbyxorna blev superbra till Tove, hon passade riktigt bra i dem. De är dock lite stora än då den minsta storleken som fanns var 90, så vi har vikt dem två varv nu så hon kan nog ha dem över nästa sommar också. Ska lägga upp en bild nästa gång hon använder dem.
Ikväll somnade fröken kl. 18.15 så vi får se när hon gör morgon imorgon. Men det blev några timmar mindre sömn i natt då hon fick vara uppe längre med oss då vi hade vänner på middag, plus att vi besökte vänner i Namn idag för att titta på en häst de lånat några veckor. Så där var det full rulle med yngsta barnet, det sprangs och Tove hoppade massor med studsmatta, så efter det förstår jag att hon är lite mer trött idag.

I veckan ska jag komma igång med träningen, men börjar nog med någon raskare promenad för att känna hur det känns i kroppen innan jag börjar med löpningen, har ju fyra dagar kvar med piller, men det känns redan sååå mycket bättre!

Nu ska jag kika lite på tv och sen sova, jobba imorgon, tio arbetsdagar kvar innan semester!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar