Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 19 juli 2012

Shopping

Som jag lovat på jobbet så lägger jag ut lite bilder på min shopping, och Toves shopping förståss =)

Jeans till mig, Nike-dress till Tove ett par svarta och ett par
jeansfärgade byxor från Kappahl till mig, blå kofta till Tove, Blå
 t-shirt till Tove och en Peak jacktröja till mig.

Handduk och paraply från Junibacken till Tove då det vräkte
ner regn då vi skulle därifrån och vagnen stått ute då man inte
fick ta med den in, så vi behövde något att torka med =), linne
 och t-shirt och strumpor från p.o.p, allt till Tove förståss.

Två toppar till mig från lindex, en randig och en vit, två pyjamaser
från barnenshus till Tove, och en snuttis, samt två klänningar till
lilla fröken från Lindex. Kan säga att den här dagen var det skoj att
köpa kläder och jag hade kunnat köpa mycket mer då allt kändes
som att det satt så bra, speciellt byxor, men tre par fick räcka under
den här semestern, kommer säkert att ångra det senare...

Lite figurer som vi köpte på Junibacken, dock
tror jag att mamman tycker att de är roligare än
vad Tove tycker, man jag ska nog lära henne ;)

Känns som att jag börjar bli väldigt nöjd med min garderob just nu, har blivit väldigt mycket kläder inköpta nu ett tag, kanske blir lite till också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar