Lilypie Third Birthday tickers

lördag 28 juli 2012

Stråkat

I veckan har jag stråkat Tisdag, Onsdag, Torsdag och idag en stund på dagen.
I tisdags var jag iväg med Eva och Felicia, vi åt lite mat och kikade runt lite. Jag drack inget och hade bilen vilket var väldigt skönt när regnet kom och jag åkte hem, men trevligt var det!
I onsdags var jag iväg med Anna och Johanna. En sväng på stan, sedan lite vin hos Johanna i olika omgångar. Mat på teaterträdgården, väldigt gott! Sedan blev det stråket för hela slanten.
I torsdags så var vi till Jessica och Anders på lite grillning. Vi var tio stycken som åt, drack och hade lite tävlingar, mycket trevligt och roligt. Svårt bara att hålla ihop alla på stråket senare på kvällen.
Igår åkte vi och hämtade Tove som varit i Änge sedan onsdag. Peter åkte och spelade lite golf på eftermiddagen och jag och Tove satt hemma och mös. Det är konstigt att man tycker det ska bli lite skönt att få vara lite själva då i stort sett det enda man pratar om är Tove och vill hämta hem henne så fort som möjligt! =)
Idag blev det stråket på dagen och lite lunch med Christer och Ulla. Peter fick även den stora äran att ta någon öl eftersom jag gärna körde då jag hade tränat på morgonen och tyckte det kändes som att förstöra träningen med att dricka till lunchen =)

Men nu har vi stråkat klart för i år, nya tag nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar