Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 10 juli 2012

Längtar!

Tove tyckte det var roligare att leka med gruset inne...
...precis efter jag dammsugit...




















Just nu längtar jag till väldigt många saker: 

  1. Klippning och färgning imorgon
  2. Semestern som kommer på fredag
  3. Stockholmstrippen vi åker på till helgen
  4. All shopping jag ska göra i Sthlm (kommer säkert inte hitta något bara därför)
  5. Stråket med goda vänner
  6. Och att få en massa ledig tid med Tove under semestern
  7. Och konstigt nog tycker jag att det ska bli skoj att Tove ska få börja förskola, inte för att jag inte vill att hon ska få vara hemma längre, utan för att jag tror det kan vara bra för henne med fler barn och att det blir en helt annan pedagogik på förskolan än hemma (en skada jag har som tänker på sånt kanske)
Jag tror att sommaren (resten av den) kommer att bli superbra. Ser även fram emot att jag kanske kommer kunna lägga mer tid på löpningen nu under semester så jag kanske kan få köpa en ny mobil snart =)
Sötaste, bästaste och finaste Tove innan båttur
Förväntansfull =)
Rita är skoj, och bara innanför strecken målar hon ;)
Koncentrerad
Att gömma kritorna är lika kul som att rita, om inte roligare

Där var den!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar