Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 31 juli 2012

Morgonträning

Hade ställt larmet på 07.00 imorse för att ta mig iväg och träna tidigt. Det är så skönt att träna tidigt för då är resten av dagen kvar sedan. Åt frukost ganska direkt då jag klev upp så jag skulle hinna smälta den lite, så kl. 8.00 åkte jag på träningen.
Hade planerat ett intervallpass på löpbandet och sedan hade jag just inga planer, och tur var väl det! För efter löpbandet fanns det verkligen inga krafter kvar till någon mer träning.
Intervallerna såg ut nästan som sist, springa 400m, gå 100m.

5min uppvärmining - 9.0km/h - gå - 9,0km/h - gå-9,0km/h - gå - 10km/h - gå - 10km/h - gå - 11km/h - nedvarvning.

 32min tog det och jag trodde jag skulle dö efter =)

Får se vad vi hittar på idag och hur kvällen ser ut om jag ev tar ett pass på cykeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar