Lilypie Third Birthday tickers

måndag 23 juli 2012

Äntligen tränat!

Idag kom mamma hit och vi tog en tur till Utkikstornet på Frösön och fikade lite. Sedan när mamma åkt så åkte jag iväg och tränade. Gud vad skönt det var! Ett riktigt jobbigt pass.

25min intervaller, löpning 400m, gå 100m. Sprang varannan intervall på 10km/h och varannan på 11km/h, helt slut var jag iaf efter. Har verkligen hur dålig kondition som helst, men det ska jag försöka ändra på nu! Sedan blev det rygg, mage och armar som fick sig en omgång. Var helt mör i armarna när jag skulle köra hem, skön känsla! =)

Precis när jag kommit hem frön träningen så kom Magnus, Helen, Elin och Hugo cyklandes till oss, vilket jag förstod att de skulle eftersom jag kört om dem. Tove älskar iaf att leka med Elin och Hugo, alla tre bara tokskrattar hela tiden, så mysigt att höra.

Middagen idag blev lax med fetaost/pestoröra och blomkålsmos till mig och potatis till de andra, fast Tove åt också av blomkålsmosen då hon fick både potatis och mos.

Nu ikväll blir det lugnt, blir nog någon av filmerna vi hyrde igår. Såg "En gång i Phuket" igår, det var en ok film, inte superbra men lite mysig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar