Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 11 juli 2012

Nöjd!

Dagen började med en öppning på förskolan, har aldrig det annars under veckorna, men nu är schemat lite annorlunda då en del personal har gått på semester, iaf så gick öppningen bra. Jag tycker om öppningar, de är liksom mysiga på något sätt, men lite jobbiga att kliva upp till =) Resten av dagen var riktigt bra, lugn och skön med mysiga barn och trevlig personal.
Åkte på stan när jag slutade, hade ju klipp- och färgtid. Och återigen blev jag supernöjd, färgen blev lite mörkare än sist och håret lite kortare än sist, lite mer lutning framåt än vad jag hade förra gången, precis som jag ville ha det! Köpte med mig indisk mat hem och det var lika gott som sist. Det blev även en låda kvar som jag kan äta imorgon då jag kommer hem. För imorgon stänger jag och kommer hem sent och äter då middag själv eftersom de andra i familjen redan hunnit äta.
Just nu tvättar jag för fullt inför resan till Stockholm, så nu får jag se om jag har några kläder kvar att ha på jobbet de två sista dagarna ;)

Jag har iaf haft en riktigt bra dag och är supernöjd med allt som hänt idag!

Imorgon drar jag på träning före jobbet och hoppas på att det blir ett bra pass.


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar