Lilypie Third Birthday tickers

lördag 28 juli 2012

Vardagslyx

Idag tog jag och köpte två ljudböcker och en CD-skiva till mig. Det är vardagslyx för mig, att få unna sig saker man egentligen inte behöver =)
Jag vet att man inte lyssnar på CD-skivor längre, men jag tycker om att äga en skiva jag tycker är bra, och för att ha bilen. Så musiken i bilen kommer framöver att vara Lalehs nya skiva.


Har hört de flesta låtarna på skivan i spotify, och tycker att de är bra, så jag har höga förväntningar på den här, längtar till den ligger i brevlådan!

Ljudböckerna jag beställde var de två första av Twilightböckerna. Jag har ju bara sett den första filmen, men hört att alla är helt lyriska över filmerna, så nu tänkte jag att även jag ska ge dem en chans, fast i ljudboksform. Och gillar jag dem så ser jag alla filmerna efter det.

Just nu har jag ett gäng ljudböcker som ligger och väntar på mig, and I love it!! Har även hur många vanliga böcker som helst som jag inte läst, men har jag tur så kommer jag in i någon läsperiod snart. Brukar få sådana under hösten och vintern när kvällarna blir mörkare och man kan njuta med en bok och tända ljus. Får se hur mycket tid det kommer att finnas till sånt nu när jag liksom inte är själv på kvällarna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar