Lilypie Third Birthday tickers

fredag 20 juli 2012

Mer shopping

Dagen har spenderats i staden och mitt kort har gått varmt! =)
Idag har jag köpt två olika nagellack, ett rosa och ett lila som man använder en magnet till för att få till ett mönster i lacket, provade när jag kom hem, och det fungerar. Så nu sitter jag med ett rosa finger och ett lila finger och försöker bestämma vilket jag ska ha imorgon, men jag tror det blir det rosa eftersom jag tror att jag ska ha ett rosa linne på mig, som jag för övrigt köpte idag det med, handlade även en randig t-shirt. Det är så skoj att handla kläder just nu då jag tycker att jag hittar mycket som jag vill ha.
Det blev även lunch på Lilla Siam och en klippning för Tove. Nu har hon iaf mer av en frisyr, innan så var det ju längre bak än på sidorna, lite hockeyfrisyr, och längst ut i topparna var det ju bara babyfjun. Luggen vägrade hon klippa, men den tog ju jag för inte så längesen så det går nog ett tag till. Men till nästa frisörbesök får hon växa på sig lite så man kan muta henne lite bättre för att sitta still. Tänkte ta något kort, men det blev aldrig, hade fullt upp med att försöka distrahera henne...
Var även till bolaget och handlade lite dryck inför kommande vecka med stråk, semester och goda vänner. Även på Maxi blev det en massa inhandlat då kylen nästan ekade imorse då vi skulle äta frukost. Försökte ju äta upp det mesta innan vi åkte till Stockholm vilket resulterade i en tråkig frukost imorse. Men nu ska det nog ordna till sig! =)

Imorgon blir det först dop på Frösön och fika i stan, ska bli mysigt! Sedan ska jag träffa Anna och Johanna för lite surr, god mat och dryck och ev. lite stråk. Och Tove ska bo hos sin farmor då även Peter ska ut imorgon, han är även ut ikväll. Jag har en känsla av att de flesta fryser ute på stråket ikväll. Hoppas på bättre väder imorgon både till dopet och till träffen med mina flickor. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar