Lilypie Third Birthday tickers

söndag 8 juli 2012

Helgen

Hela dagen igår spenderades på sjön. Vi trotsade regnet och åkte ut iaf. Men vi var ju torra och varma så det gjorde ju inte oss något att det regnade. Fikade lite, åt lite korv, fiskade lite, men hoppade över solningen =) Vi kom hem rätt sent så vi hoppade att göra pizza på grillen och gjorde inne i ugnen istället, gott det med. Även idag åkte vi iväg på en liten fisketur med båten, idag fick Peter en fisk, så den ligger i frysen nu. Vi var iaf sämst på att ta några kort under båtturerna.
När vi kom hem idag runt 11.30 så la jag Tove i vagnen och vi käkade lite lunch. Sedan la jag mig i sängen och lyssnade lite på ljudbok och sov någon timme, hur skönt som helst var det! Magdalena, Tony och Måns kom förbi och drack lite kaffe och efter det åkte jag iväg och tränade. 20 min på löpbandet, 20 min på cykel och 20 min på crosstrainern. Allt gick superbra förutom att jag fick riktigt ont i benhinnorna när jag gick på löpbandet, så jag fick öka lutningen till nästan max för då gick det bra. Någon som vet varför man får ont i benhinnorna vid vissa övningar men inte vid andra? Jaja, iaf så blev det 2km på löpbandet, 6km på cykel och 1.8km på crosstrainern, så nästan en mil sammanlagt, det är jag nöjd med.
Får se hur  jag får till träningen till veckan, men det kan nog iaf bli en och annan promenad.

Fem arbetsdagar kvar till semester och på lördag åker vi till Stockholm! Ska bli skönt att komma hemifrån några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar