Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 4 juli 2012

Äntligen

Idag efter jobbet tog jag mig iväg för att träna! Första gången på FYRA?! veckor! Och det var så himla skönt.
Tog ett intervallpass på löpbandet i 30 min. Tänkte att jag bara tog ett kortare pass idag för att känna efter hur kroppen kändes efter all sjukdom, och det kändes super! intervaller på 1 minut, de första på 8.5km/t och andra hälften 9.5km/t, och mellan gick jag i 5.5km/t. Men som vanligt när jag slutar ett träningspass, oavsett om jag är helt slut, så känns passet för kort och som att jag vill fortsätta träna i flera timmar, för att få något resultat. Men jag vet ju att det inte är bra med för långa pass och att man måste variera längden på dem.

Imorgon före jobbet blir det löpning 5 km, får se vilken tid jag får till. Men det blir inte mer än den löpningen imorgon då gymmet inte öppnar förrän 8 och jag börjar 9.30, ska duscha och till jobbet och ha samtal med chefen.

Funderar på om jag ska frångå löpprogrammet och köra eget istället. Ett intervallpass, ett snabbt ca.30min pass och ett långt pass på ca. 1timme i veckan... Funderar på om jag har kunskap nog kring löpning för att få de resultat jag vill ha? Intervallpass vill jag iaf ha då de är superroliga och det finns inte med i det programmet jag kör nu.

7 arbetsdagar kvar till semester! Wieee!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar