Lilypie Third Birthday tickers

lördag 28 juli 2012

Tränat

Tränade benen stenhårt i tisdags, så efter det har jag haft en grym träningvärk så det har inte blivit någon träning förrän idag. Tänkte träna igår, men det gick inte eftersom Peter var iväg och spelade golf. Så då tig jag ett pass hemma efter frukosten idag.

Det blev 1 timme och jag sprang/gick 7,1km med en medelhastighet på 8,2km. Räknade ut detta på iFORMs hemsida. Det gick ändå förvånansvärt bra förutom att jag hade sjukt ont i benhinnorna då jag gick, men när jag joggade så gick det bra. Får se imorgon om det bara blir en lång promenad eller om det blir ett pass på gymmet, någon form av träning blir det iaf.

Idag var det iaf superskoj att springa ute, inte ens svårt/jobbigt att ta sig iväg som det brukar vara. Hoppas den känslan kan fortsätta.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar