Lilypie Third Birthday tickers

söndag 29 juli 2012

Solig dag

Idag har vädret varit helt underbart!
Jag och Peter turades om med Tove i morse då hon ville kliva upp 6.30, så jag klev upp med henne och Peter klev upp kl. 8, då gick jag ock la mig igen, det var skönt! =)
Då tog vi en tripp till Jordgubbscafét på Rödön tillsammans med Christer och Ulla. Mycket gott fika och ett väldigt trevligt ställe, jag hade bara åkt förbi förut.
Tove älskar sin nya vagn, vill inte lämna den!

Försökte få till en fin bild med Tove och
blommor, men jag fick avsluta det... =)

Att visa magen och klappa på den är roligt just nu.

Undra om Tove har sett hur jag gör när jag solar? =)

Mycket fin blomma(?) som även jag kan
tänka mig att ha på altanen nästa sommar


När vi kom hem åkte jag iväg och tränade lite. Först 10 min rodd och efter det blev det styrketräning för hela slanten. Svetten rann och hela överkroppen blev tränad, förutom axlarna som jag får en tendens att få ont i när jag tränar dem, kanske har för tunga vikter, men att fjanta på med lätta vikter känns ju inte som att det ger något...

Till middag grillade vi kött och andra goda saker och åt sedan ute. Lätt att äta GI-anpassat när man grillar iaf! =) Tove fick en piggelin efter maten och efter det var det obligatoriskt med en tvätt, så vi tog ut en massa vatten så hon fick klä av sig och leka med vattnet. Skönt att hon inte behöver ha på sig en massa kläder när kl. 18.30. Äntligen har sommaren kommit(?)! Lilla fröken somnade 19.30 så nu blir det väl OS hela kvällen.


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar