Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 24 februari 2009

Äntligen!

Idag tog jag mig äntligen ut på en skidtur efter jobbet. Jag åkte hela 5km och är supernöjd, det var skoj och skönt. Det enda negativa var att jag hade noll glid och det var superbakhalt! Så jag måste fixa det, men kan inte så mycket. Men under skidan (belaget?) börjar det bli vitt, och det vet jag att det inte ska, så då måste det behandlas, med något (parafin?) Jag kan inget om detta, men min moster har en man som brukar valla mina skidor, kanske måste prata med honom(läs smöra).

Sedan tog jag en promenad med min moster på byakampen, väldigt skönt och skoj att vara ute och gå i en by som man inte sett så mycket av tidigare.


Nu ska jag snart äta en semla!


Så blev det med blomman jag köpte i Sundsvall sist...
KRAM!

1 kommentar: