Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 11 februari 2009

Sundsvall

Anna hämtade mig kl. 07.00 i morse och det bar iväg till Sundsvall för lite handledning med vår handledare. Vi hade en väldigt bra träff och känner nu att vi verkligen kan komma igång med vårt skrivande.

Sedan bar det iväg till IKEA och alla affärer runt omkring, jag handlade för sammalagt 100kr, så det blev inte några stora inköp, en t-shirt och två sidenblommor. För Anna däremot blev det lite mer...

Bildörrarna gick inte igen, den var för stor för bagaget... Så den fick ligga över passagerarplatsen och jag satt bak när vi åkte hem =) Men det gick ju bra det med.
Åt pizza i Bräcke, inte allt för god, men den gick ner.
Imorgon ska jag träffa Anna och vi ska skicka lite mail till olika rektorer i östersund för att fråga om vi får komma och göra gruppintervjuer på förskolor till vår uppsats.
Sedan tror jag att jag ska göra ett försök till träning, men kanske bara gå på löpbandet, för att stå och gå fungerar bra för mig, jag har dessutom inte haft lika ont idag. Måste träna annars blir jag galen just nu, mår så mycket bättre när jag har tränat eller rört på mig.
/Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar