Lilypie Third Birthday tickers

måndag 23 februari 2009

Fått mycket gjort

Idag har jag gjort en del...
Tränade först, biceps, triceps, axlar, mage, rygg, sedan löpbandet i 40 min.
Sedan gick jag hem, blir fortfarande glatt överraskad när jag går från träningen att det bara tar 3-4minuter att komma hem, gående. Åt, diskade och sedan pluggade jag ett par timmar. Det är så mycket jobb... Det räcker ju inte med att hitta information om det man vill skriva om, man måste även hitta böcker som handlar om själva forskningsmetoden man använder sig av, böcker som handlar om intervjuer, fördelar och nackdelar, böcker som handlar om hur man skriver författare, hur man citerar, ja, listan kan göras lång.
Sedan gick jag iaf på stan med Jessica och Jessica, trodde bokrean började idag, men det var ju fel, så jag får gå dit senare i veckan, har bestämt att jag måste köpa någon kokbok om desserter, helst choklad...
Sedan följde jag med Jessica, Anders, Johan och Jessica och kikade på skoterhjälmar. Jag skulle också vilja köpa en, men det är så mycket jag vill ha just nu...
*Hjälm
*Skoterdress
*Längdskidor och pjäxor
*Slalomskidor och pjäxor
*Våtdräkt
*Cykel
*Nya löparskor
+ massor med mer saker

Jaja....
Nu är jag iaf i Änge, har avverkat en bok till och har just nu tv-tid. Men inte så länge till, börjar jobba 5.45 imorgon.


/Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar