Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 3 februari 2009

Utmanad

Utmanad av: Anna
Regler: Bloggaren skriver 8 fakta om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag har bara 5 månader kvar av 3.5års utbildning!
2. Jag är kass på Sing Star.
3. Jag älskar mitt jobb.
3. Jag tycker att rött vin är godast av viner.
4. Jag saknar träning om jag inte tränar.
5. Jag ska göra en Tjejklassiker
6. Jag tycker att ljudböcker är den absolut bästa formen av bok.
7. Jag avgudar serien Beverly Hills 90210!
8. Jag blir rastlös om jag tittar för mycket på tv.

Jag utmanar;
1. Jessica N
2. Sandra N
3. Jessica Nyström
4. Madde
5. Anna E
6. Anna S
7. Johanna
8. Felicia

Jag vet inte om dessa läser min blogg, alla är kanske inte lika nyfikna som mig =) Alla jag har skrivit har inte ens en blogg, men jag tycker att dom ska skaffa sig en så jag har lite koll på dem och vad som händer i deras liv!! Speciellt nu när vi snart inte går skola tillsammans längre.. =(

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar