Lilypie Third Birthday tickers

lördag 7 februari 2009

Känner mig sådär...

Igår kom jag in till stan. Träffade Anna direkt på morgonen, vid 8.00. Sedan satt vi och var tokeffektiva fram till 10.30. Vi förbättrade vår forskningsplan, skrev klart intervjufrågorna vi ska ha under våra intervjuer, färdigställde även brevet vi ska skicka ut angående vår studie. Men vi måste få klartecken från vår handledare, så har vi otur är det bara vi som är nöjd med det vi gjort, vi kanske måste ändra allt igen...
Sedan åkte vi till Storsjöbadet och åt en sallad för att sedan simma i ca. 50 minuter. Men bassängen där man simmar längder var så full med folk så vi tänkte att vi lika gärna kunde simma i den stora bassängen, för där var det inte så mycket folk. Men jäklar vad det var mycket jobbigare att simma där än i den riktiga bassängen, det måste vara för att vattnet rörde sig mer från alla möjliga olika håll, eller någon annan anledning som jag inte kommer på.
Johanna och Catharina kom sedan och då var vi på relaxen och frossade i oliver, apelsiner, bubblade, bastade och testade olika slags duschar. Riktigt skönt var det, jag gillar att plugga på det här sättet ;)
Idag har jag inte mått så bra, fast känner mig ändå inte sjuk. Svårt att förklara riktigt, hade ont i huvudet, känner mig sliten och frusen, och har ont i hela kroppen, men det sista kan ha att göra med simningen igår kanske... Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, känner mig redan rastlös, men jag har tänkt att jag inte ska träna något i helgen, då jag har tränat varje dag under veckan och tror att det blir rätt mycket träning till veckan också. Då ska jag och Felicia iväg för att eventuellt testa något pass, kan bli skoj.

Nu ska jag dricka lite te och sedan äta lite laxpaj till middag, det blir gott tror jag!

//Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar