Lilypie Third Birthday tickers

lördag 28 februari 2009

Trött..

Dom sista dagarna har jag inte gjort så mycket. Jag och Anna fixad tid för intervjuer nu till veckan, så vi gör två på måndag och en på fredag, mellan det ska jag jobba, ha två utvecklingssamtal och hinna renskriva en av intervjuerna...
Just nu är jag riktigt less på att kombinera jobb och skola, jag är trött hela tiden och har ingen ork till något. Jag har ingen lust att läsa eller plugga och dom gånger jag gör det så ger det inget för jag tänker på allt annat än skola då. När jag jobbar är jag bara sur och grinig mot allt och alla, både på jobbet och hemma. Just nu känner jag att jag inte vill lägga ner någon som helst energi på varken jobb eller skola...

Idag var jag iaf iväg och tränade på förmiddagen, sedan somnade jag till skidåkning kl. 13. Sov till 16(som sagt, trött hela tiden) Då tog jag ett bad och lyssnade klart på min ljudbok, efter det fixade och donade jag lite hemma. Tog en promenad sedan och gick förbi badhusparken där den duktige fotografen Robert Henriksson ställer ut bilder. Super häftigt att se dessa badbilder i mörkret med massor av snö runt omkring!

Nu ska jag se denna extremt dåliga schlageromgång och äta lite russin.


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar