Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 3 februari 2009

Kallt ute

I morse när jag gick till jobbet var det ca -20 grader ute, ganska kallt, men ändå så härligt! Jag älskar att komma till jobbet på morgonen, för på hur många jobb möts man av glada barn och massor med kramar?! Det här har varit en riktigt bra dag på jobbet, en sådan dag då jag kan tänka mig att stanna kvar då jag slutat bara för att få vara lite mer med alla härliga ungar! Då vi har lite sjuk personal så har A-M varit hos oss några dagar nu och hon kommer även imorgon, det känns toppen! Det var ändå hon som tog hand om mig när jag började jobba där, för 6.5 år sedan!
Vi var ute efter lunch, riktigt skönt var det då, bara -15 grader, så då bestämde jag mig för att ta en promenad när jag slutat. Det gjorde jag, det var lite kallt, men ändå väldigt skönt. Så det blev en timmes promenad idag.
Jag tog med mig baddräkten till änge den här veckan, tänkte simma på onsdag men fick veta idag att det inte är något bad på onsdagar nu fram till och med lovet v. 10. SKIT tänkte jag då, men kom lite senare på att jag ska ju på storsjöbadet på fredag med Anna, Johanna och Catharina. Vi ska simma och relaxa efter allt jobb med uppsatsen. Synd bara att jag och Anna knappt har börjat, men en paus är alltid bra!

Åt en fantastiskt god laxpaj till middag idag och massor med sallad, GOTT!!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar