Lilypie Third Birthday tickers

måndag 19 september 2011

Ojojoj

Ojojoj, vad jag är dålig på att uppdatera. Det känns bara som att det är så mycket hela tiden, alltid något planerat, och den här veckan är extrem! Imorgon ska jag nog på öppna fsk sen på kvällen ska jag och Peter köra iväg med A6:an på service, så då fårjag ha A4:an ett par dagar. Sen på onsdagen kommer mammorna hit på träff och jag ska väl på något sätt försöka få till att hämta A6:an som ska vara klar då. På torsdag är det babysim och träff med Anna och Johanna. Och tvätten väller som vanligt över tvättkorgen, mat till Tove ska fixas m.m. m.m. Jag hinner med god marginal allt, men börjar nu bli lite less på att det alltid är något planerat, känns liksom inte som att det finns några marginaler för att gör det jag känner för när jag vaknar på morgonen om ni förstår vad jag menar.
I fredags var jag iväg och åt med Eva, Felicia och Jessica på "En liten röd", supergott! I lördags tog jag en promenad till några vänner 5km bort sär Peter var och snickrade, drack lite kaffe och åt lite lunch och gick sedan hem, så det blev en lång promenad den dagen. Där fick vi även en superfin overall till Tove som inte alls ser använd ut, som deras som hade för två vintrar sedan när han var liten.
I söndags var jag på Mary Kay-Party. Det var en väldigt duktig tjej som berättade om produkterna och allt lät väldigt bra, samt det vi fick testa kändes väldigt skönt och bra för huden. Jag hade kunnat köpa allt hon hade, men mina pengar räcker inte riktigt till för det. Men jag köpte en 3i1 rengöring, en dagkräm, en fondation, en mascara och en primer som man har under ögonskuggan för att den ska sitta bättre. Både mascaran och fondationen var billigare än de jag brukar köpa annars, men kalaset gick iaf på ca. 1400:-, så nu lär jag ju inte kunna handla något mer till mig det här året =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar