Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 7 september 2011

Regniga dagen

Idag ser det ut som det kommer att regna och blåsa precis hela dagen, så vi tar en innedag. Det blir inte ens någon promenad, jag är lat, jag vet. Förstår inte hur jag ska kunna gå ner några kilon om jag inte gör något för att lyckas med det. Men igår när Peter kom hem så var det så skönt att bara få vara, och idag när det är skitväder så känns det inte så roligt att ta ut Tove när hon är snorig. Fast det är bättre än igår, men eftersom vi väldigt gärna vill på babysimmet imorgon så tar vi en innedag. Så jag har liksom konstaterat att det är kosten jag får lägga ner lite energi på eftersom träningen inte går alls vissa dagar.
Hm, det skulle bli ett inlägg om vädret, men blev om min träning och viktminskning som inte sker... Ska dessutom kolla i lådorna idag om jag hittar några badkläder, JIPPI, vad skoj det ska bli att prova dem *ironi*. Är inte ett dugg bitter på dem som är toksmala efter de fött barn... Inte för att jag var det, men jag vägde iaf 5kg mindre än vad jag gör nu, så jag är nöjd om jag någonsin kommer tillbaka på den vikten igen.
Jaja, hur som helst, vädret är skit. Så idag tvättar vi och tar en liten dammtorkning av badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar