Lilypie Third Birthday tickers

söndag 25 september 2011

Utomlands

Igår var vi och hälsade på några som precis bokat en utlandsresa, gissa om jag blev avundsjuk när de visade bilderna på hotellet?! Så när vi kom hem sedan började jag kika på lite resor till våren, och då blev jag ju inte direkt mindre sugen på att åka en vecka någonstans. Och tänk vad mycket lättare det skulle bli att träna om jag visste att jag skulle visa mig i bikini hela dagarna, Eller? =D
Jag vill åka på en All Inclusive-resa NU!!!! Men så blir det ju inte... Får väl försöka göra det bästa av tiden iaf. Idag ska jag och Tove hälsa på fam Jönsson/Jonsson, eftersom Peter passar på att golfa eftersom säsongen snart är slut, så följer inte han med. Och ikväll ska jag försöka ta mig ut på en joggingtur, för nu var det alldeles för länge sedan. Det har ju bara blivit promenader nu ett tag eftersom det har varit svårt att ta sig iväg när Peter varit hemma, dels för att det är så mycket inplanerat och dels för att det är mysigt att bara vara hemma alla tre. Är riktigt sugen på att börja på friskis och svettis igen, men har kollat lite på hur deras schema ser ut, och visst skulle jag kunna träna alla dagar Peter är hemma, men när ska vi umgås då? Fanns både spinningpass, skivstångsgympa och andra gympapass som skulle passa att gå på på tisdagar, torsdagar, fredag morgon och fler pass under helgen. Men det känns ju konstigt om jag ska dra hemifrån när Peter äntligen kommer hem, jag vill ju umgås med min familj.... Samtidigt som jag skulle vilja träna... Svårt det där.

3 kommentarer:

  1. Friskis är bäst tycker jag! Är så himla sugen på att börja träna där igen jag med, men det får vänta till våren för min del. Men då jäklar ska jag börja!
    Kan ju sällskapa då, för jag gick oxå på spinning, om du bestämmer dig för att börja igen :)

    SvaraRadera
  2. Kanske inte bäst, men det är bra. Det bästa stället jag har varit på är fristilen, trivdes superbra där, men de är dyrare än friskis och det är enklare att ta sig till frösön. Men om jag börjar på friskis så är det klart vi kan träna tillsammans, är så mycket lättare om man har någon som peppar en.

    SvaraRadera
  3. Tycker det är så bra för att det är blandat folk, både stora och små, gamla och unga. Har tränat på andra ställen (inte här i stan då) och där har dom flesta vart superfittad så man har känt sig rätt bortkommen :P
    Och så som sagt mycket billigare än andra ställen.
    Ja, får se när jag kan dra igång till våren då. Längtar hur mycket som helst!

    SvaraRadera