Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 28 september 2011

Perioder

I perioder kan jag tycka att det blir för mycket, även fast jag vet att det inte är omöjligt så blir jag stressad över alla saker som ska göras. Jag vet att jag inte borde bli det, men blir det och kan inte göra något åt det. Bullar och kakor till dopet ville ju jag vara klar med för längesen, men nej, inte gjort något. Tårtor/paj ska fixas, klänningen ska fixas, måste kolla upp hur saker och ting är/fungerar där vi ska ha dopfikat, typ med muggar, atllrikar, vilket slags kaffe som måste köpas osv. osv., sen är det allt det vardagliga som tvättning, städning, babysim. Skulle även vilja fota Tove och försöka få till några bra foton ute. Och nu till helgen kommer Robin, det ska bli skoj, men tyvärr hinner jag nog inte göra så mycket som jag skulle vilja med honom. För jag måste baka i helgen, prästen kommer, ska rensa svamp som vi fått, men något ska vi väl hitta på och försöka laga lite extra god mat.
Vill bara krypa ner i sängen och stanna där tills dopet har varit...

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag kommer inte ihåg så mycket med fixet från vårat dop :) Men fråga Mamma om dom sakerna som du undrar över. Hon har koll :) Kram Carola.

    SvaraRadera
  2. Ja, Peter sa att han skulle kolla upp lite, så det löser sig nog till slut =)

    SvaraRadera