Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 14 september 2011

Tråkig

Känslan när en bok man läst, som varit bra, tar slut, då är det tråkigt! Läste ut en bok tidigare idag, så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa nästa av samma författare, hoppas på att den är lika bra. Eller den jag nyss läste tog det väldigt lång tid att komma in i, men när den väl börjat så kunde jag knappt lägga ifrån mig den.

Den här veckan har blivit lite lugnare än vad jag trodde den skulle bli eftersom Tove är lite förkyld, men det har varit skönt att vara hemma, även om jag just nu håller på att dö av tristess eftersom det bara är skit på tvn.
Imorgon är jag iaf ganska säker på att det blir babysim, om inte Tove blir sämre förstås, men idag har hon bara varit snorig, mest på förmiddagen, men pigg hela dagen.

NattiNatti!

3 kommentarer:

  1. Har du någon bra bok att låna ut till mig så säg gärna till :) Har just läst ut 3 böcker jag lånat på bibblan och va dit idag igen och låna en ny. Men den kommer jag ju läsa ut i helgen.

    SvaraRadera
  2. Det är bara att låna det, har både bra och lite sämre böcker =)

    SvaraRadera
  3. Åh va bra! Får se om vi kanske kikar in i helgen en sväng om ni är hemma?

    SvaraRadera