Lilypie Third Birthday tickers

söndag 21 mars 2010

7 dagar...

Nu väntar en ny vecka, med jobb måndag-söndag, men veckan innehåller både tråkiga och roliga saker, mest roliga, så det kommer nog att gå bra! =)
Maten jag gjorde idag blev bra, gjorde ett recept för fyra personer och det blev 7 måltider för mig, så nu har jag några middagar jag kan äta på jobbet den här veckan. Tur det blev gott, annars kan det vara tråkigt att samma mat flera dagar samma vecka. Men eftersom jag inte har någon tid till matlagning den här veckan så fick det bli så här.
Nu på kvällen blev jag sjukt sugen på glass, och vad hittar jag då (på affären) Jo, Ben&Jerry, mina bästa vänner, så nu har jag tryckt i mig det också, mår nästan lite illa nu...

Nu lite tv, sen lite läsa, sen lite sova!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar