Lilypie Third Birthday tickers

måndag 29 mars 2010

Fullt upp

Veckan som var hade jag det lite stressigt, men det gick bra! Möte om nya förskolan på måndag, tvätta på tisdag, packa det sista på onsdagen, sedan flyttade vår avdelning på torsdag och fredag. Vid lunch på fredag åkta jag och Margaretha på kurs i sundsvall som räckte från fredag till söndag, Småbarnspedagogik. Så jag fick väldigt mycket tankar kring de små barnen och även kring montessoripadagogik som det var på två förskolor vi fick se. Så igår när jag kom hem på kvällen var jag ganska trött, men inget jämfört med vad jag var imorse när jag klev upp för att öppna... Även denna dag har det varit fullt upp, men imorgon tror jag att det börjar lugna ner sig.
Nu ska jag se Håkans Bar, läsa lite och göra lite läxor.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar