Lilypie Third Birthday tickers

måndag 22 mars 2010

Mål 2010

Hittade ett liknande inlägg på en blogg jag läser, och tänkte att "så vill jag också göra". Och sedan kändes det lättare att skriva om mina mål och jag har skrivit ner dem lite mer detaljerat.

Mål 2010:

Träning: Att träna till, och genomföra Vätternrundan, och få en tid jag är nöjd med. Även att min löpning fortsätter när vägarna har blivit bara och att knät håller.

Privat: Att försöka göra fler saker på min lediga tid, försöka umgås oftare med vänner och bekanta. Att försöka sluta gruva mig för saker och "bara göra". Men att samtidigt bli bättre på att leva i nuet, att försöka ta det lugnt och bara vara ibland.

Jobb: Där händer det ju massor nu. Jag ska gå klart min kurs jag går, och försöka anamma det jag lär mig där till viss del. Hoppas även på att få en fast anställning då jag bara har en provanställning nu. Vill även komma in i det nya på den "nya" förskolan (alltså inte den som är klar nov. 2011 utan "Lövsta förskola på ny plats").

Jag uppdaterar dessa mål eftersom det händer något på någon front.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar