Lilypie Third Birthday tickers

måndag 8 mars 2010

En kall dag på jobbet

Idag fungerade inte värmen hos oss, men det gick bra ändå, roligt och spännande att få hälsa på de andra avdelningarna!

Idag fortsatte jag med två av mina "projekt". Det känns bra, men båda målen känns väldigt långt borta just nu.
Projekt 3 vet jag inte riktigt när jag ska få påbörja då mitt knä gör så ont. Ringde läkaren idag, eller en sköterska fick jag prata med. Hon meddelade att läkaren inte hade telefontid idag, men skulle ringa mig på onsdag. Men om knät skulle bli rött och varmt så skulle jag åka in akut till sjukhuset, för då var det tydligen en allvarlig inflammation Så nu tittar jag och känner på knät hela tiden ;)

Nä, nu blir det nog en tidig kväll eftersom jag börjar tidigt imorgon.


KRAMIS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar