Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 16 mars 2010

år 2033...

...då är jag av med mitt studielån om jag betalar den lägsta summan varje år. Hade för mig att det var år 2030, men jag hade fel. Men jag tycker inte att det känns så hemskt. Jag betalar inte så stor summa varje månad (märker inte att den summan försvinner från kontot), jag har fått en utbildning för pengarna och jag hade aldrig haft råd att plugga om jag inte fått låna pengar. Att jag dessutom inte lånade pengar första terminen och lånade mindre de två sista terminerna är ju också något som syns på summan jag ska betala. Det känns iaf fortfarande bra med min utbildning, synd bara att så många förlöjligar den ofta...

Att knät är skit och att jag är dunderförkyld är verkligen inte bra för min träning, och absolut inte för projekt nr. 3: Vätternrundan. Men imorgon funderar jag på att ta en liten promenad i lugnt tempo bara för att röra mig lite. Och om jag inte blir sämre imorgon ska jag jobba på torsdag.

Nu ska jag se bygglov, de är ju i Östersund i det här programmet =) Sedan ska jag läsa lite, tror att det först blir en tråkig bok som MÅSTE läsas, sedan en bra bok som jag VILL läsa.

NATTI NATTI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar