Lilypie Third Birthday tickers

måndag 15 mars 2010

Diagnos nr. 2

Pratade med en pappa på jobbet i fredags som är läkare, och han frågade vem jag hade varit hos, jag sa vem det var, då sa han direkt att jag borde gå till någon annan, han kände mycket väl till denne läkare, För den diagnosen jag fått brukar man tydligen ge till 80åriga personer eller 13 åriga pojkar som spelar fotboll och har så kallat "sladderknä" (tror jag han sa). Han sa iaf att diagnosen inte stämmer in på någon i min ålder. Och sa att utan att ha sett mitt knä att jag kan fortsätta med all träning, men om det gör ont borde jag sluta, och sa att det kan vara vettigt att bygga upp musklerna runt knät. Så det ska jag jobba på när jag blivit frisk, för nu är jag nämligen väldigt förkyld. Har inte jobbat idag och kommer inte att jobba imorgon heller.

I helgen har jag inte gjort så mycket, var en sväng på gregorie, men det är ju samma sak som varje år. Tittade på melodifestivalen på kvällen och tyckte att rätt låt vann! Spelade lite spel och åt lite kex och annat.

Nu väntar tvn och lite te!

KRAMIS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar