Lilypie Third Birthday tickers

söndag 7 mars 2010

Nytt knä?

Någon som har ett knä till övers?
Jag skulle behöva ett nytt, jag har så ont... Ska ringa läkaren imorgon och kolla om någon an kika på det i veckan.
Gjorde stan med Jessica N igår, mycket trevligt. På kvällen blev det bastu och spel, och jag var så klart i det vinnande laget hela tiden =)
Idag kikade vi på vasaloppet, och GUD vad nöjd jag är att jag är klar med min skidåkning. Nu är det bara tråkigt att jag inte kan gå på spinning eftersom knät gör så ont.
Imorgon händer det lite roliga saker och det är samtidigt skönt att det är lov så det är lite lugnare.
Nu funderar jag på vilken bok jag ska läsa, det tråkiga, den mellan-bra, eller det riktigt bra... Håller på med alla tre och alla måste läsas.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar