Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 18 mars 2010

Gammal?

Är det ett tecken på att man börjar bli gammal då det bästa på tv en torsdagkväll är antikrundan? Så är det iaf ikväll, det är det programmet eller börja läsa en ny bok.
Hostan är iaf kvar, förkylningen är lika och det rosslar när jag andas, kanske inte så bra att jobba då? Imorgon funderar jag dessutom på att kliva upp extra tidigt för jag har lite saker jag skulle ha gjort, och jag har mer ork på morgonen nu när jag är sjuk, än efter en hel dag på jobbet, men jag får se hur jag gör.
Jag brukar få sällskap av Peter på torsdagar till middagen, men idag fick jag äta själv för han skulle jobba. Så då köpte jag en sallad på stan, där jag alltid handlar sallader för jag tycker att dom är bäst, och i slutet frågar de alltid om man vill ha: Peppar och vinegrette? Jag säger alltid nej, men tydligen så sket han i det ena iaf och pepprade märkte jag när jag kom hem, lite tråkigt, men salladen var helt ok, trots att jag fick trycka i mig den då jag inte är så sugen på mat nu när jag är sjuk.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar