Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 2 mars 2010

Nice!

Har haft en toppenbra dag på jobbet.
Slutade tidigt och tog en fika med Felicia, Jenny, Eva och lilla Meja på Paus, mycket trevligt!! Fler sådana dagar måste jag ha för att må bra. Tänk vad skönt det är att bara sitta och fika och surra utan någon tid att passa, helt underbart!!

Idag kom jag på mig själv att bli alldeles glad, nervös och uppspelt över något som jag inte har en susning om hur det kommer att bli, varför är det så? Men det ska bli lite spännande imorgon, även fast jag inte har en susning om vad jag ger mig in i =) Projekt nr. 2.

Nä, nu ska jag ta och "äta" min "mat" och kika lite på tv. Projekt nr. 1.

//Sara

2 kommentarer:

  1. Det där lät spännande!!!! Funkar MATEN bra?? Kram Anna S

    SvaraRadera
  2. Jodå, "maten" fungerar bra, men jag avviker ibland =) Kram

    SvaraRadera