Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 3 mars 2010

Lite kyligt

Idag sken solen, fast det var just ingen värme ute, inte som igår då jag kände att solen värmde ganska mycket.
Idag var jag uppe med tuppen, och var rätt så pigg, och det tillhör inte vanligheten nu för tiden, men idag! =)
När jag kom hem åt jag lite snabbt och gick sedan ner på stan och kikade på våra OS-stjärnor, men det var kallt och mycket folk så jag gick efter att vår Curling-stjärna hade fått sina blommor. Då gick jag och skulle kika på rådhuset, men det var ju typ samma som sist kändes det som, och kallt även där så jag gick hem.

Är inne i en period nu då jag tycker att det är skittråkigt att vara själv eller att inte ha något att göra... Ibland är det skönt att vara lite själv, men nu är det så ofta, eller så tycker jag bara lite extra synd om mig... =S

Snart är det GREYS!!! =)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar