Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 11 mars 2010

Har fått min dom...

Idag var jag till läkaren, en person jag inte kan rekommendera någon. När jag berättade att jag åkt tjejvasan skrattade han mig rakt i ansiktet och sa att det var det dummaste jag gjort med mitt knä, och att cykla 10 mil kunde jag glömma... =( All konditionsträning och långdistansträning skulle bara försämra mitt knä, styrketräning var det enda jag kunde hålla på med, och det fanns inget att göra enligt denne läkare. Men cykling och löpning är ju det roligaste man kan träna tycker jag just nu, så när jag satt där hos denne nonchalanta läkare så kom det någon tår. Allt kändes så värdelöst och hopplöst just då. Det gör det fortfarande, men jag har bestämt att gå till en sjukgymnast. Och när jag berättade att det inte går så bra för mig att jobba heller då jag inte tar mig ner till golvet, så frågade han: Har du jobbat denna vecka? Jag sa: Ja. Han sa: Ja, men då kan du ju fortsätta jobba.
Och sedan skrev han ut ett recept på voltaren....

Och på allt det här så börjar jag bli riktigt sjuk...Ont i halsen, förkyld och jag känner mig hängig.

Jag bakade iaf muffins idag innan jag åkte till läkaren och jobbet, gjorde klart dem när jag kom hem idag, de ser goda ut, och smaken är helt ok, men de blev ganska torra och hårda, men det skiter jag i nu, mina kära arbetskollegor får äta dem iaf. Jag som har fredagsfikat imorgon.

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar