Lilypie Third Birthday tickers

lördag 20 mars 2010

Matta?

Har haft en sjukt tråkig dag, men helgen lär ju kännas lång iaf.

Tog och kikade lite på min matta i vardagsrummet. Den har jag varit på väg att göra mig av med ett tag, men jag hade ingen ny matta att lägga dit, men idag tog jag och rullade ihop den och slängde ut den. Jag har ju ett nytt, fint golv i vardagsrummet som synd mer nu. Det är mer hygieniskt och mycket snyggare! Hade nog bara matta för att jag är uppväxt med att man ska ha det under bordet i vardagsrummet, men jag tror inte att jag kommer att ha det någe mer, iaf inte på ett tag. =) Jag kan ju ändra mig.

Idag har jag iaf gjort mina läxor, så då har jag inte det i veckan då det är mycket annat. Två kvällsmöten, tvättstugan, två utbildningar, flytt av hela förskolan och kurs i Sundsvall fredag till söndag, "Småbarnspedagogik". Och sedan jobb direkt på måndag med öppning 6.30, kurs i pedagogisk dokumentation 8-12.30, jobb 13-15 och sedan hem och andas. Känner jag mig utvilad nästa tisdagmorgon så blir jag imponerad! =)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar