Lilypie Third Birthday tickers

måndag 22 april 2013

Dagens träning

Det blev först ett hemmapass. Där jag körde denna dvd:


Har kört det några gånger nu och tycker det är bra, är iaf genomblöt av svett efter och får en skön träningsvärk efter. Plus att det är en träning jag kan köra hemma när jag vill.
Jag har däremot ändrat några övningar som jag inte får till riktigt eller tycker tar särskilt bra.


Sedan blev det en 9 km lång promenad med Tove. Höll på att dö i de backar jag gick i, men skönt var det!

Imorgon får jag se hur det blir, men jag tror att det blir en promenad hemma eller träning på gymmet när Peter kommit hem, alltså ingen hemmaträning. Hemmaträningen sparar jag till på onsdag då Peter inte är hemma och jag inte kan göra så mycket annat.



Maten idag har, än så länge, varit väldigt bra. Och jag känner vad pigg och vad bra jag mår när jag har planerat lite och äter lite nyttigare mat. Så resten av den här kvällen FÅR det inte bli några sötsaker, däremot så slinker det nog ner lite ost när Tove har somnat. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar