Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 9 april 2013

Utmaningen

Jodå. Nu går det ok. Det blev två hemmapass, en promenad och skoteråkning förra veckan, alltså fyra träningstillfällen. Och den här veckan har jag gjort ett hemmapass och idag blev det en långpromenad med vagnen. Konstaterade idag att det inte alls går lika fort med vagnen som det gör när jag går själv, men precis lika svettigt om inte ännu svettigare... =) Så redan andra dagen den här veckan har jag hunnit med två träningspass, då borde det ju inte vara omöjligt att få till minst ett till den här veckan, nice!
Och maten då? Jodå, inte någon strikt diet av något slag, men vettig, nyttig mat i lagom stora portioner och jag äter inte sötsaker i stora mängder eller varje dag. Men jag skulle vilja dra ner väldigt mycket på det söta, men jag tror tyvärr inte just nu att jag har motivation till det. Får se om det blir ett mål under nästa månad =)
Så nu får jag se om de här matvanorna och träningen gör att jag kan gå ner två kilo den här månaden, annars så måste jag ju ändra på något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar