Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 25 april 2013

Depp

Vet inte exakt varför men idag har jag inte varit på topp. Känner mig riktigt deppig stundvis. Men att ha vabbat i fyra dagar blir, iaf jag, extremt understimulerad. Men jag har inte skaffat barn för att skicka dem till förskolan när de inte mår bra, jag tycker om att umgås med mitt barn. Men det är ju då roligast att hitta på något, inte sitta hemma i fyra dagar... Precis som jag under hela veckorna känner, att jag vill hämta henne så fort som möjligt från förskolan och att hon inte ska behöva vara där mer än nödvändigt, så när jag eller Peter är hemma (oftast Peter som har lediga dagar) så är det ju självklart att hon ska vara hemma med oss. Fast å andra sidan så får hon ju inte vara på förskolan om någon av oss är ledig heller, så det gör ju sig självt.. Jaja, dit jag egentligen vill komma är ju att nu när jag har barn, så går Tove före. Spelar ingen roll hur viktigt jobb jag skulle ha haft så är det viktigast för mig att hon mår bra. Ja, just idag irriterar jag mig på det mesta... Men jag vet att jag/vi tar hand om vår familj på det bästa sättet för oss, och det är jag stolt över.

Men ett ben- och magpass fick jag till, även om det blev kort, samt en 5.3km lång promenad när Tove skulle sova. men den blev lite långsammare än vad jag tänkt och hemmapasset blev även det lite kortare, så jag räknar dessa som ett enda pass. Så än så länge är jag uppe i 2 hemmapass, 2 promenader och 1 gympass. Fem pass än så länge den här veckan gör mig iaf lite gladare, plus att jag tror säkert att det blir något pass till under helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar