Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 23 april 2013

Promenad

Idag blev det ytterligare en promenad när Peter kommit hem. Och det var helt underbart väder ute, plus att jag kommer lite längre för varje gång då jag går 1 timme. Älskar runkeeper-appen där jag har koll på hastighet, tid och sträcka både under och efter passet.
Så än så länge den här veckan har det blivit tre pass och imorgon blir det ett till. Tove är fortfarande sjuk men min snälla mamma kommer hit så jag kan ha mitt inbokade utvecklingssamtal med en förälder, och då passar jag på att åka iväg och träna före samtalet då min mamma ändå kommer hit så pass tidigt.
Tror det blir intervaller i roddmaskinen, rygg, Ben och axlar. Ska bli skönt att ta ut sig riktigt i musklerna, vilket är svårt hemma utan vikter.

Nu blir det mys med mörk choklad och gurkvatten.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar