Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 17 april 2013

Träningen

Igår blev det en promenad eftersom Peter var hemma och idag blev det ett hemmapass eftersom Peter inte är hemma.
Promenaden tog 60min och blev 6.52km, skönt var det!
Passet idag blev ett Tabata-pass med dessa övningar:
* Enbens benböj - Gick bra men fick stödja mig lite mot en vägg.
* Plankan - Gick faktiskt superbra!
* Utfall - Gjorde lite ont i mitt knä mot slutet så tekniken svackade en del.
* Burpees - I hate them!! Men jäklar vad det tar bra i hela kroppen!
* Armhävningar med benen på boll - Gick skitdåligt och gjorde väldigt ont i handlederna.
* Mountainclimbers - Här ville jag dö en smula och klarade inte alla intervaller fullt ut.
* Jägarvila - Det gick trots att låren gjorde fruktansvärt ont i slutet, kan kanske gå lite djupare nästa gång.

Svetten rann och nu sitter jag i soffan och är nöjd över att jag gjort något rätt idag =)

2 kommentarer:

  1. Fan va duktig du är! Riktigt jobbiga övningar. Kämpa på! Själv börjar jag om på ruta 2 efter en megaförkylning, men det ska nog gå bra. 5 cm mindre runt magen och 5 kg lättare :) Vi är så bra!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag känner också en förkylning göra sig mer och mer påmind... Bra jobbat av dig med Jessica, Du är grym!

    SvaraRadera