Lilypie Third Birthday tickers

måndag 29 april 2013

ont i mitt knä...

Körde ett hemmapass, ben-rumpa idag när Tove skulle sova. Inte ett så långt pass, men skitjobbigt. 5 övningar och stretch efter det.
Var inte alls sugen att träna, men kände på mig att det kanske inte blir så många pass den här veckan då vi kanske åker och kikar på någon majbrasa imorgon kväll, så det var bara att passa på. För på onsdag jobbar Peter som vilken dag som helst så då är vi solo igen. Får se om jag kanske kan lämna Tove hos någon och åka till gymmet och ta ett pass på morgonen/dagen, det skulle vara skönt! Får även se om det blir en träff med Johanna och Anna, det skulle vara trevligt, och kanske en middag på stan =)

Och skitont i mitt knä fick jag när jag tränade idag, hoppas bara att det var något tillfälligt, jag vill verkligen inte ha tillbaka mitt gamla problem som jag har haft med mitt knä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar