Lilypie Third Birthday tickers

måndag 22 april 2013

Helgen

Har haft en riktigt bra helg och massor har blivit gjort.
I lördags åkte vi till Storsjöbadet, Tove verkligen älskar att vara där. Även vi tycker det är roligt, och fast det kan vara mycket folk så är det ändå bättre än djungelhuset om man tänker på trängseln, ljudnivån, plus att föräldrarna är oftast mycket mer uppmärksamma på sina barn på badet än vad de är på djungelhuset.
När vi kom hem tog jag en promenad och sedan lagade vi god mat och bara var!
I söndags åkte Tove och Peter för att byta till sommardäck, då tog jag en promenad. Och efter promenaden tvättade jag ett antal maskiner med tvätt och städade. Sedan åkte vi till stan och shoppade lite i lite olika butiker. Åt god mat hemma och slappade resten av kvällen med en febrig Tove.

Så, veckan som gått blev det ett hemmapass och tre promenader, det är jag nöjd med. Kosten däremot kanske inte har varit den bästa, men gott har det varit! =)

Så idag är det vab, igen... Fortfarande feber och väldigt förkyld, stackars Tove. Hon får aldrig vara riktigt frisk. Men jag har planer för denna vab-dag. Nu blir det ett hemmapass och efter lunchen blir det en promenad i stormen. Passar på då hon ändå ska sova och sover bäst ute i vagnen nu när hon är förkyld. Det gäller att utnyttja denna hemmadag på bästa sätt. Och då hon vaknat måste vi nog handla lite då vi blir hemma en dag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar