Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 28 januari 2014

avslappnad

Idag när jag kom hem så körde jag ett 60min långt yogapass. Det var verkligen något som jag behövde idag. I de sista ställningarna var jag så avslappnad att jag höll på att somna, tror till och med att jag somnade i sista ställningen. =) Sedan kändes kroppen mjuk och fin.
Yoga är verkligen något jag kan längta till på dagarna och att jag nu, under de sista veckorna, har lyckats få till 3-4pass yoga i veckan gör nog att jag längtar lite extra, för jag känner vad bra jag mår efter samt att jag inte alls får lika ont i ryggen, knäna och höfterna på jobbet då jag yogar några gånger i veckan.
Men det skulle ju vara skoj att gå en kurs, det har jag ju aldrig gjort. Jag har ju bara köpt en bok, världens bästa bok, och fått tips och ideér av kompisar och kollegor. Det kanske är något jag ska kika på, och det kan finnas någon helgkurs eller liknande. För på veckorna har jag ju svårt att ta mig iväg. Får fundera vidare på det.


Nu ska jag gå och lägga mig, känner att jag behöver vila min kropp för att bli av med den här förkylningen, för till helgen SKA jag åka till gymmet och träna, för det VILL jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar