Lilypie Third Birthday tickers

lördag 18 januari 2014

Bra dag

Idag har jag hunnit med massor!
Började med sovmorgon till 6.40 (ja, det är sovmorgon när jag under veckorna får sova som längst till 5.45). Sedan blev det ett pass på gymmet.
10 min uppvärmning på crosstrainern
3 Benövningar x 3 set
Backintervaller 20 min
3 ryggövningar x 3 set

Skönt att vara tränad innan klockan är 9.00!

Sedan åkte vi in till stan och kikade runt lite. Jag köpte någon present och en ny lyxig badskum, måste passa på att bada nu när vi har badkar, för det vet man aldrig hur länge vi har.
Vi åt en god lunch, handlade lite inför middagen och åkte till några vänner och drack lite kaffe.

När vi kom hem så gjorde jag och Tove en toa-orm där Tove ska få klistra klistermärken hon valde på stan idag, ett för varje lyckat toabesök.

Nu har vi nyss ätit god middag och sitter och myser i soffan hela familjen!

En bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar