Lilypie Third Birthday tickers

söndag 26 januari 2014

Skit

Jag tycker verkligen att det är skit att vara sjuk....
Jag kan inte träna, maten smakar inget, humöret och orken är kasst, sover dåligt på nätterna och har så fruktansvärt ont i huvudet!

Ja, det blir ju mycket färre träningspass än vad jag tänkt den här månaden eftersom förkylningen ställer till det, men den här veckan blev det iaf två yogapass. Och om förkylningen håller i sig så fortsätter jag med yogan tills jag känner att jag kan ta i lite mer.


Men annars så är det ju bra. Toves avslut med blöjorna går ju hur bra som helst. Här hemma har hon bara blöja på natten, men inte en enda gång har blöjan varit blöt när hon vaknat. En olycka har hänt här hemma de sista två veckorna, en olycka varje dag på förskolan förutom den sista veckan då det inte fanns några blöta kläder alls de sista två dagarna. Så vi är så glada att det fungerar så bra och Tove tycker att det är så skönt att vara utan blöja. Det skulle ju vara skönt för henne om hon var helt blöjfri när vi är i Spanien, för det måste vara otroligt varmt och klibbigt med blöja där. Men det blir som det blir, vi känner ingen stress och hon får ta det i sin egen takt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar